X

3 NASVETI ZA USPEŠNO PROMOCIJSKO KAMPANJO NA SPLETU ZA MAJHEN VLOŽEK

Za podjetnika je najpomembnejša, da pametno razpolaga s svojimi denarnimi sredstvi namenjenimi za marketing in promocijo. Kako za čim manj denarja, dobiti čim več?

Po raziskavah Content marketing inštituta je prikazovanje oglasov preko nativnega (sožitnega) oglaševanje 5 krat večje od oglaševanja preko brskalnikov in preko družabnih omrežij. To pomeni, da imate 5 krat več možnosti, da uporabnik klikne na vaš oglas če oglašujete nativno. Raziskave so pokazale tudi, da se pri nativnem oglaševanju ljudje dalj časa zadržijo na vaši spletni strani, kar pomeni, da imate večjo možnost prodaje.

3 dejavniki, ki vam bodo zagotovile uspešno kampanjo nativnega oglaševanja :

  1. Naj potencialni kupec pride na stran, ki mu bo zanimiva vsebinsko in vizualno
    Kupcem poleg svojih proizvodov ali storitev ponudite koristno vsebino. Če se da vključite video, slike.
  2. Pripravite strategijo oglaševanja
    Razmislite koga želite targetirati. Kaj boste nareditli s potencialnimi kupci. Kako boste naredili re-targeting kampanje.
  3. Spremljajte analitiko

Spremljajte kaj pritegne vaše potencialne kupce. Spremenite oglas, če vidite da ne deluje.

Če potrebujete pomoč, pa nas kontaktirajte na : jana.colnar@adbeacon.com.

Nazaj na seznam