X

3 KORAKI TESTIRANJA NOVE POSLOVNE IDEJE

Podjetništvo in štart nove ideje je vedno povezana s tveganji. Tvegamo predvsem čas in denar.

Da pa tveganja zagona novega posla zmanjšamo je priporočljivo, da :

  1. Poslovno idejo predstavim različnim ljudem, da dobim mnenje drugih. Pomembno je, da za mnenje izberemo relavantne ljudi. Te, ki so že prehodili pot in poznajo podjetništvo. Tako uspemo videti potencialne priložnosti in nevarnosti, ki jih sami ne vidimo. Morda nekateri menijo, da če delijo svojo poslovno idejo z drugimi, jim bo nekdo idejo ukradel. Verjemite, za realizacijo idej je potrebno veliko truda, morda nekaj denarja, veliko iznajdljivosti.  Tudi če vam kdo idejo ukrade, moramo biti boljši. Današnji trg je trg konkurence in konkurenca je zdrava in dobra. Vsem pomaga, da se razvijamo in smo boljši.
  2. Ko predstavljate novo poslovno idejo drugim se pripravite na negativizem, še posebej če ljudje ne poznajo podjetništva. Najverjetneje boste slišali veliko : »To je brezveze«. »To že obstja.«, »Ne bo ti uspelo.« »Raje se drži tega, kar imaš.«. To so komentarji, ki niso tehtni in jih raje preslišite. Pomembno je da slišite komentarje kot so : »Kdo bo to kupil?« »Kako boš prišel do strank?« »Kako boš dobil kapital?«. Na takšna vprašanja, čeprav jih ne slišimo radi na začetku, ko smo polni entuziazma, potrebujemo odgovore.
  3. Produkt ali storitev testirajte na ciljni skupini. Pozorno spremljajte odziv, vprašajte, kaj je bilo testnim kupcem všeč in kaj bi izboljšali. Ne bojmo se negativne kritike.  Negativna kritika je priložnosti za izboljšavo.

Šele, ko se izkaže da je produkt mogoče prodati pojdimo v večje investicije.

Nazaj na seznam