X

KAKO PREDSTAVITI SVOJO IDEJO POTENCIALNEMU INVESTITORJU?

Ko iščemo kapital za zagon svoje poslovne ideje moramo ponavadi pripraviti predstavitev našega projekta potencialnim investitorjem.

Ker pa tudi najpomembnejša vsebina nima učinka, če ni predstavljena na pravi način, je tu nekaj napotkov, ki vam lahko pomagajo pri pripravi učinkovite prezentacije vašega projekta.

  1. Začnite z ZAKAJ bi bilo za investitorje pomembno, da investirajo v vas
    Najprej predstavite zakaj je za investitorje pomembno, da investirajo v vas. Povejte jim kaj bodo oni pridobili. Investitorji investirajo zato, da bodo sami imeli korist. Zato povejte kakšno korist bodo imeli (finančno, poslovno).
  2. Predstavite vaš projekt
    Najprej predstavite Zakaj vašega projekta. Kakšno vrednost prinaša na tržišče, katere težave rešuje, zakaj je produkt ali storitev pomembna.Nato predstavite kakšno je stanje sedaj. Naj bo razkorak med tem kar je danes in kakšna bo situacija po uvedbi produkta ali storitve na trg jasno viden. Tu se namreč skriva potreba za vašim produktom ali storitvijo.
    Predstavite »Kako« vašega projekta. Tu predstavite finančni plan, postopke, ki so za produktom/storitvijo. Predstavite plan prodaje in marketinga. Ter vse ostale teme, ki so relavantne.
  3. Zaključite s planom akcije
    Vključite udeležence,  skupaj z njimi pripravite naslednje korake sodelovanja. Ko boste odšli imejte jasno sliko nadaljnjega sodelovanja.

Želite si, da vam na koncu investitor reče DA. Želite si, da si vas zapomnijo v pozitivni luči.

Zato bodite pozorni tudi na to, da bo vaša prezentacija strukturirana.

V Začetku sledite sledečim korakom : Kdo ste (kratko), ZAKAJ je pomembno da vas poslušajo (točka 1 zgoraj), Kako bo potekala predstavitev (koliko časa) in Kaj boste predstavili (ime projekta, teme ki jih boste pokrili)

V jedru pazite na jasno strukturo, ki ji bodo poslušalci lahko sledili. Uporabljajte primere dobrih praks in zgodbe. To si ljudje lažje zapomnimo. Ne pozabite, z vsako informacijo, ki jo podate povejte tudi ZAKAJ je pomembna. Naj bo število informacij čim manjše, saj si jih sicer poslušalci ne bodo mogli zapomniti.

Na koncu naredite povzetek. Še enkrat poudarite ZAKAJ je to za poslušalce pomembno in kaj jim bo to prineslo. Naredite sklepe. Naredite poziv za akcijo in definirajte naslednje korake. Zahvalite se za pozornost.

Želimo vam veliko uspeha pri predstavitvah vaših projektov.

Nazaj na seznam